Платформа стандартного BMW X3 була адаптована з новою задньою рамою, в якій можна розмістити електродвигун та акумуляторну батарею на 80 кВт-год. Зі слів директорів компанії BMW цей акумулятор дуже тонкий та компактний, що робить його більш цікавішим та ефективнішим ніж подібні моделі конкурентів. Електричний двигун має потужність 280 к.с. яка передається на задню вісь. При цьому швидкість подолання позначки у 100 км/год не перевищить 6,8 секунд. Швидкість зарядки акумулятора з 0 до 80% складає 35 хвилин при використанні постійного струму. Багато в чому новий BMW iX3 випереджає конкурентів за рахунок кращого співвідношення ваги та потужності, а запас ходу у 420 км дає надію на повноцінне використання кроссовера не тільки в місті а і при подорожах на значні відстані.
В інтер҆ єрі спостерігається екологічний підхід до деталей, який чесно кажучи не дуже подобається. Втім, якість матеріалів залишається на високому рівні, тому притензій до баварців не має бути. Наявність на кроссовері електричного устаткування не відобразилась на просторі в салоні та на об҆ ємі багажного відсіку. На борту нового BMW iX3 залишається віртуаьний кокпіт та 10,25-дюймовий центральний дисплей системи iDrive 7, яка містить оновлення програмного забезпечення в прямому ефірі та останню версію BMW Intelligent Personal Assistant. Інтеграцією смартфонів завідують бездротові Apple CarPlay та Android Auto.
На позашляховик встановлено адаптивну систему відновлення енергії, яка автоматично підвищює ефективність роботи двигуна. Рекуперація енергії зв҆ язана з навігаційною системою, яка оновлює данні дорожньої ситуації через хмарний сервіс. Також ми помітили закриті радіаторні решітки, цей крок слугує на покращення аеродинаміки на 5%.
Ціни та технічні характеристики для iX3 для Європи будуть розкриті цієї осені, але продажі розпочнуться влітку 2021 року. Флагманська версія iX3 буде доступна за 70 тисяч євро…